قول شرف عبدالله ویسی کار دست بازیکنان داد/ جریمه 2 میلیاردی فولادی‌ها را نقره داغ کرد

کدخبر: ۶۴۵۴۳۰
اقتصادنیوز: عبدالله ویسی ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان در تصمیمی عجیب اعلام کرد تا اعضای تیم فولاد خوزستان بدون تعطیلی کار خود را برای دیدار با استقلال پیش ببرند.
قول شرف عبدالله ویسی کار دست بازیکنان داد/ جریمه 2 میلیاردی فولادی‌ها را نقره داغ کرد

به گزارش اقتصادنیوز، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که این روزها بسیار حاشیه ساز شده است، در اقدامی عجیب پس از شکست تیمش مقابل تراکتور تعطیلی یکروزه بازیکنان را لغو کرد.

شکست فولاد مقابل تراکتور نماینده خوزستان را به شکل عجیبی به قعر جدول برده و حالا هواداران قهرمان سابق لیگ برتر نسبت به شرایط تیم خود بسیار نگران هستند.

فولادی‌ها حالا باید در 4 بازی پایانی لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کنند و مدیریت و سرمربی این تیم برای محقق کردن این امر مهم همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

عبدالله ویسی که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر قول شرف داد که فولاد را در لیگ برتر حفظ کند، در اقدامی جالب تعطیلی یکروزه تیمش را لغو کرده است. بنابر گزارش ورزش سه در برنامه قبلی فولادی‌ها، ویسی بعد از ریکاوری در روز سه‌شنبه یک روز استراحت را برای شاگردانش در نظر گرفته و قرار بود تمرینات تیم برای مسابقه با استقلال از روز پنجشنبه شروع شود، اما ویسی بعد از شکست تصمیم جدیدی گرفت.

سرمربی فولاد با تغییر در برنامه تیمش تعطیلی یکروزه چهارشنبه را حذف کرد و تمرینات این تیم بدون وقفه تا مسابقه با استقلال ادامه خواهد یافت. ویسی برای تنبیه بازیکنان و البته مرور بیشتر تاکتیک‌های خود این تصمیم را گرفته تا تیمش با شرایط و آمادگی بهتری مقابل استقلال در تهران به میدان برود.

چند روز قبل عبدالله ویسی سرمربی فولاد اظهارات تندی نسبت به جریمه سنگین مالی توسط سازمان لیگ داشت. ماجرا از این قرار است که وی با جریمه 2 میلیارد تومانی از سوی سازمان لیگ به علت اظهاراتش در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک مواجه شد. سرمربی فولاد به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود، به این جریمه نقدی محکوم شد و این رقم باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت ویسی در لیگ برتر، منوط به پرداخت این جریمه است.

وی در واکنش به جریمه سازمان لیگ گفت: « آنقدر استرس و فشار بازی‌ها روی من وجود دارد که مسائل مالی در آن گم شده است. من اول فکر کردم 200 میلیون یا 20 میلیون تومان جریمه شدم، اما بعد دیدم که 2 میلیارد تومان است! اگر من یک انسان را بکُشم که بدترین کار دنیا است، باید 800 میلیون تومان دیه و جریمه بدهم، اما چطور برای یک حرف در فوتبال باید 2 میلیارد تومان پرداخت کنم.»

گفتنی است دیدار استقلال و فولاد ساعت 19:30 روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید