نمایش سه بعدی تنیس ویمبلدون
برای اولین بار مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون امسال به صورت سه بعدی در سینماهای منتخب سراسر جهان پخش زنده خواهد شد.

به دنبال اعلام مشارکت چند ساله شرکت سونی و باشگاه آل انگلند، مسابقات نیمه نهایی انفرادی مردان و مسابقات نهایی انفرادی مردان و زنان به صورت جدید پخش خواهد شد. این مسابقات برای ۶۰۰ سینما در سراسر جهان و شرکت‌های پخش داخلی ارسال می‌شود.

پیروزی ذوب‌آهن در خانه الجلا سوریه
تیم ذوب‌آهن اصفهان بازی برگشت نیمه نهایی خود را مقابل الجلا سوریه در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا برد. دراین بازی که ساعت 19 و 30 دقیقه روز دوشنبه برگزار شد نماینده کشورمان موفق شد 93 بر 76 نماینده کشور سوریه را شکست دهد و بازی رفت دو تیم 89 بر 76 به سود الجلا به پایان رسید.

دریافت مدرک بین‌المللی از فیلا


12 مربی ایرانی پس از موفقیت در کلاس های بین‌المللی موفق به دریافت دفترچه مربیگری فدراسیون جهانی کشتی شدند. کلاس‌های مربیگری بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی در سال 2010 میلادی (پاییز 89) به ترتیب در شهرهای مورسیا اسپانیا و لاهتی فنلاند برگزار شد.ایران در سال 2011 میلادی میزبان کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی آزاد فیلا است.

پیروزی ممفیس بدون حدادی
بازی های لیگ بسکتبال آمریکا بامداد دیروز با برگزاری هفت دیدار دنبال شد.در یکی از دیدارهای برگزار شده، ممفیس در خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقابل تیم رده چهارم کنفرانس غرب؛ یعنی اوکلاهاما تاندر به پیروزی ۱۰۷-۱۰۱ دست پیدا کند. در این دیدار حامد حدادی از روی سکوها بازی را تماشا کرد و به میدان نرفت.