خدمات رایگان استانبول برای توریست ها

رپرتاژ آگهی: در این مطلب، به برخی از بهترین خدمات رایگان استانبول برای توریست‌ها می‌پردازیم و در انتها، هتل الیسیوم استایلز تکسیم استانبول هتلی مقرون به صرفه در مرکز شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

بازدید از مکان‌های دیدنی استانبول

شاهکارهای معماری مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و مسجد سلیمانیه، دروازه‌هایی به سوی تاریخ و فرهنگ غنی ترکیه هستند و بازدید از این جاذبه‌ها برای عموم رایگان است. گشت‌وگذار در هزارتوی رنگ‌ها، عطرها و آؤنایی با انسان‌ها ازفرهنگ‌های مختلف در بازار بزرگ و بازار ادویه، یک تجربه حسی واقعی و فرصتی عالی برای یافتن سوغاتی و چشیدن غذاهای محلی با قیمت مناسب است. این بازارها از مکان‌های تاریخی و باارزش استانبول به حساب می‌آیند که فرصت آشنایی با آن‌ها به طور رایگان برای شما فراهم است. 

تماشای پانورامای بی‌نظیر استانبول از فراز تپه چاملیجا یا برج گالاتا، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، خاطره‌ای به یاد ماندنی را رقم خواهد زد. استانبول مملو از پارک‌های سرسبز و زیبا است که مکانی عالی برای استراحت، پیک نیک و لذت بردن از فضای باز هستند. پارک امیرگان، پارک یلدیز و پارک گلهانه از جمله پارک‌های محبوب این شهر هستند.

فعالیت‌های رایگان در استانبول

پیاده‌روی بر روی پل گالاتا: قدم زدن روی این پل تاریخی که اروپا و آسیا را به هم متصل می‌کند، یک تجربه خاطره‌انگیز است و فرصتی عالی برای تماشای قایق‌ها و مناظر شهر ارائه می‌دهد.

کروز در تنگه بسفر: با یک کشتی عمومی یا اتوبوس دریایی می‌توانید با هزینه بسیار پایین در تنگه بسفر، یکی از مشهورترین گذرگاه‌های آبی جهان، گشت و گذار کنید و از تماشای کاخ‌ها، عمارت‌ها و مناظر دیدنی دو طرف تنگه لذت ببرید.

حضور در رویدادهای فرهنگی: در طول سال، جشنواره‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های متعددی به صورت رایگان در استانبول برگزار می‌شود. پیش از سفر با کمی جستجو در اینترنت، می‌توانید رویدادی متناسب با سلیقه خود را پیدا کنید.

بازدید از موزه‌ها: برخی از موزه‌های استانبول مانند موزه پانورامای 1453، در روزهای خاصی از ماه یا ساعات مشخصی از روز، درب‌های خود را به صورت رایگان به روی بازدیدکنندگان می‌گشایند. بازدید از موزه های دولتی استانبول نیز مانند موزه هنرهای مدرن، در تمام روز های هفته و بازدید از موزه پرا، در ساعات 6 تا 10 شب های جمعه رایگان است.

استفاده از استانبول کارت

با تهیهIstanbul Museum Card ، می‌توانید از ورودی رایگان یا تخفیف‌دار به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و مکان‌های محبوب استانبول بهره‌مند شوید. بسیاری از مکان های عمومی در استانبول مانند اکثر میدان‌ها و محله های شهر، کافه و رستوران ها و مراکز خرید اینترنت رایگان به شما ارائه می دهند.

تورهای پیاده‌روی رایگان متعددی در استانبول وجود دارد که به شما امکان می‌دهد با همراهی یک راهنمای محلی، از محله‌های مختلف شهر دیدن کنید و اطلاعات جالبی در مورد تاریخ و فرهنگ آنجا به دست آورید. اپلیکیشن‌های گردشگری مانند Istanbul Tourist Pass و Eventful Istanbul می‌توانند به شما در یافتن رویدادها، جاذبه‌ها و فعالیت‌های رایگان در استانبول کمک کنند.

گشت و گذار زیر چترهای رنگی در خیابان زیبای کاراکوی، عکاسی و قدم زدن در محله رنگارنگ بالات، بازدید از گالری‌های هنری خیابان استقلال و... از دیگر تفریحات رایگان برای مسافران هستند.

اقامتی اقتصادی و ایده آل در استانبول

سفر به استانبول تجربه ای هیجان انگیز است که با کمی برنامه‌ریزی و استفاده از فرصت‌های رایگان، می‌توانید در آن با کمترین خرج، نهایت لذت را ببرید. برای اقامتی با کیفیت در مرکز شهر استانبول نیز هتل الیسیوم استایلز تکسیم استانبول را پیشنهاد می‌کنیم. رزرو این هتل در فلای تودی و با ارائه امکانات موقعیت مکانی عالی در نزدیکی میدان تکسیم که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه‌های شما خواهد شد، گزینه ایده‌آلی برای گردشگران است.

هتل الیسیوم استایلز تکسیم استانبول

هتل الیسیوم استایلز تکسیم استانبول یک هتل 4 ستاره، در منطقه تکسیم است. این هتل با ارائه موقعیت مکانی عالی در قلب استانبول واقع شده که دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های دیدنی شهر و ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی را آسان کرده است. همچنین وجود امکانات رفاهی مناسب در کنار قیمت مقرون به صرفه، این هتل را به انتخابی ایده‌آل برای گردشگران تبدیل کرده است.

این هتل ۵۵ واحد اقامتی تمیز با دکوراسیون مدرن دارد. تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه‌مطبوع، تلویزیون، مبلمان راحت و حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی رایگان هستند که مسافران می‌توانند با توجه به نیاز خود، از بین انواع مختلف اتاق‌های هتل، از جمله اتاق‌های سینگل، دبل، سه تخته و سوئیت‌ خانوادگی یکی را انتخاب کنند.

هتل الیسیوگ استایلز تکسیم امکانات رفاهی مختلفی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد:

صبحانه رایگان با منویی متنوع و کیفیتی بالا برای تمامی مهمانان سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید از صرف انواع نوشیدنی‌ها در کافی شاپ هتل لذت ببرید. این هتل همچنین دارای سالن بدنسازی مجهز، اینترنت رایگان و صرافی با کارکنان صمیمی و خوش برخورد می‌باشد و امکانات مخصوص معلولین و سالمندان را نیز داراست. برای رزرو این هتل و تجربه اقامتی دل‌نشین با بهترین قیمت می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید:

مناسب ترین قیمت هتل های استانبول در فلای تودی

فلای تودی بهترین گزینه برای رزرو هتل های استانبول و یا هتل های دیگر در سراسر جهان است که ارائه بهترین قیمت را برای کاربران خود تضمین می‌کند. نکته جالب تر اینکه، فلای تودی با ارائه طیف گسترده ای از اقامتگاه‌ها، انتخاب هتل متناسب با شرایط خودتان را برای شما راحت تر کرده است.

با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، لیست تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان به همراه جزئیات امکانات و قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد و به آسانی می‌توانید پس از مقایسه قیمت ها، هتل خود را انتخاب نمایید.

رزرو بلیت قطار و هواپیما و دریافت ویزا نیز از دیگر خدمات این شرکت هستند. در نهایت پس از هر خریدی از فلای تودی، می‌توانید ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.